Ir al contenido principal

COMO PODEMOS POÑER UNHA QUEIXA TELEMÁTICA NO SERGAS

A queixa é unha vía que ten o paciente para mostrar a súa disconformidade con un

servicio sanitario; que interpoñamos unha queixa non impide que podamos facer unha

reclamación pola vía administrativa ou xudicial. É máis, ambas vías poden ser

ferramentas que se empreguen de xeito paralelo.


As canles que permiten facer chegar á Administración unha queixa, son “de modo

presencial”, “por correo postal” ou “por vía telemática” a través da sede electrónica do

Sergas neste caso.


Nesta páxina web pódense facer dixitalmente Achegas e Reclamacións ó Sergas.

Precísase acceder mediante identificación electrónica, Chave 365 ou Certificado Dixital:

https://accedesaude.sergas.es/ACCEDE/publico/multipleAction.do?idioma

=es&CssSize=1&sso=0NaN0&idApp=393549513C4&urlRespuesta=https:/

/contacte.sergas.gal/QUEREW/consComCert.do

URL curta: shorturl.at/dfhHY 


Unha vez se entra, de forma sinxela e rápida débese clicar en RECLAMACIÓNS e especificar os seguintes datos:

- Dirixida a: as opcións móstranse con un desplegable .

- Feitos a expoñer: día, hora e feitos acontecidos.

- Si se desexa, pódese adxuntar un arquivo ou documento (4 MB máximo).

- Correo electrónico.

- Teléfono de contacto: no que estar informados mediante SMS dos pasos que segue a reclamación.


Cando xa se enviou a Reclamación dixitalmente, pódese volver a entrar no enlace e alí constarán as queixas realizadas, en qué fase está o procedemento, a resposta á queixa …

Paralelamente vaise notificando por SMS e correo electrónico a evolución da queixa realizada, recibindo por correo ordinario un escrito coa resolución final do proceso.

Estas pautas básicas  permítennos expoñer de forma telemática a nosa disconformidade con algún servicio ou atención recibidos. Como cidadáns temos dereito a reclamar cando se vulnera algún dos  nosos dereitos como pacientes.  Temos que ter claro que a queixa permite ás administracións en xeral ter coñecemento das carencias dos seus servicios e que son unha das CANLES DE COMUNICACIÓN MÁIS DIRECTAS QUE TEMOS COS ORGANISMOS QUE NOS ASISTEN.


Video explicativo como facer unha reclamación: 



https://www.facebook.com/watch/?v=319197993249324

Siguenos en Facebook e Instagram



Comentarios

Entradas populares de este blog

Día Internacional das Matronas

  Queridas matronas: Nun día coma hoxe, tódalas mulleres queremos darvos as   grazas!   Grazas de parte das adolescentes que acompañades no seu primeiro período e na súa educación sexual,   e en nome de tódalas nais que se sinten acompañadas, apoiadas e aliviadas ao enfrontar ese capítulo da vida das súas fillas da man de profesionais coma vós. Grazas, tamén, de parte de tódalas mulleres que pasamos da vosa man por un embarazo , polo parto , polo puerperio , o establecemento da lactancia…   Grazas, especialmente, de parte de todas aquelas que perdemos ao noso bebé e somos arroupadas por unha matrona nun episodio tan tráxico e devastador da nosa vida. De parte de todas esas mamás que nos vemos aqueixadas pola depresión postparto e somos arroupadas pola man serena e sabia dunha matrona. E, chegando á vellez , cando o noso corpo cambia de novo para sumar vertixe aos anos que se nos botan enriba, tamén as matronas estades dispoñibles para facer ese tránsito máis levadei

Dia Europeo dos Dereitos dos Pacientes

  O 18 de abril conmemórase o Día Europeo dos Dereitos dos Pacientes. Unha data instaurada pola Carta dos Dereitos dos Pacientes, redactada en Roma en 2002 e que se inspira na Carta de Dereitos Fundamentales da Unión Europea. Este video recolle catorce dereitos dos pacientes en relación cos seus servizos de saúde, que hoxe, dende a Asociación Pediatras e Matronas Xa, queremos compartir para que non queden no olvido. Esíxeos, son teus! Siguenos nas redes sociais: Facebook , Instagram