A queixa é unha vía que ten o paciente para mostrar a súa disconformidade con un
servicio sanitario; que interpoñamos unha queixa non impide que podamos facer unha
reclamación pola vía administrativa ou xudicial. É máis, ambas vías poden ser
ferramentas que se empreguen de xeito paralelo.
As canles que permiten facer chegar á Administración unha queixa, son “de modo
presencial”, “por correo postal” ou “por vía telemática” a través da sede electrónica do
Sergas neste caso.
Nesta páxina web pódense facer dixitalmente Achegas e Reclamacións ó Sergas.
Precísase acceder mediante identificación electrónica, Chave 365 ou Certificado Dixital:
https://accedesaude.sergas.es/ACCEDE/publico/multipleAction.do?idioma
=es&CssSize=1&sso=0NaN0&idApp=393549513C4&urlRespuesta=https:/
/contacte.sergas.gal/QUEREW/consComCert.do
URL curta: shorturl.at/dfhHY
Unha vez se entra, de forma sinxela e rápida débese clicar en RECLAMACIÓNS e especificar os seguintes datos:
- Dirixida a: as opcións móstranse con un desplegable .
- Feitos a expoñer: día, hora e feitos acontecidos.
- Si se desexa, pódese adxuntar un arquivo ou documento (4 MB máximo).
- Correo electrónico.
- Teléfono de contacto: no que estar informados mediante SMS dos pasos que segue a reclamación.
Cando xa se enviou a Reclamación dixitalmente, pódese volver a entrar no enlace e alí constarán as queixas realizadas, en qué fase está o procedemento, a resposta á queixa …
Paralelamente vaise notificando por SMS e correo electrónico a evolución da queixa realizada, recibindo por correo ordinario un escrito coa resolución final do proceso.
Estas pautas básicas permítennos expoñer de forma telemática a nosa disconformidade con algún servicio ou atención recibidos. Como cidadáns temos dereito a reclamar cando se vulnera algún dos nosos dereitos como pacientes. Temos que ter claro que a queixa permite ás administracións en xeral ter coñecemento das carencias dos seus servicios e que son unha das CANLES DE COMUNICACIÓN MÁIS DIRECTAS QUE TEMOS COS ORGANISMOS QUE NOS ASISTEN.
Video explicativo como facer unha reclamación:
https://www.facebook.com/watch/?v=319197993249324
Siguenos en Facebook e Instagram
Comentarios
Publicar un comentario